maand.

Feestavond.

Zaterdag 22 november 2014
Wij zijn toe aan een gezellig feestje!
Dus hebben we ,Partycentrum De Vijverhoeve Noordelijke Ruitenweg 12 te Zwolle, afgehuurd.

Het wordt een avond volop eten, drinken, muziek en een optreden! Deze avond heeft als thema Caribbean!
Het is extra leuk als iedereen daar qua kleding rekening mee houdt,
dus Caribbeanstijl met veel kleur, fleur en een beetje exotisch, maar voel je niet verplicht.
Voor de mooiste creatie hebben we natuurlijk wel een prijsje.

De feestavond is voor leden en per lid één introducé,leeftijd vanaf 18 jaar.
De avond is van 20.00 tot 00.00 uur, de zaal gaat open om 19.45 uur.

De hele avond kun je vrij gebruik maken van de bar (exclusief buitenlands gedistilleerd)
en genieten van een lekker buffet. Wil je bij opgave vermelden of je van een dieet gebruik maakt?

De kosten zijn voor leden € 5,00 en voor niet-leden € 15,00.
Opgave en betaling, rekening IBANnummer NL81INGB0008168872,
dienen te gebeuren voor 13 november 2014.
ten name van personeelsvereniging Sorteercentrum Brieven.

Wij zijn toe aan een gezellig feestje!

Het is extra leuk als iedereen daar qua kleding rekening mee houdt,
Voor de mooiste creatie hebben we natuurlijk wel een prijsje.

De feestavond is voor leden en per lid één introducé,leeftijd vanaf 18 jaar.
De avond is van 20.00 tot 00.00 uur, de zaal gaat open om 19.45 uur.

De kosten zijn voor leden € 5,00 en voor niet-leden € 15,00.
Opgave en betaling, rekening IBANnummer NL81INGB0008168872,
dienen te gebeuren voor 13 november 2014.
ten name van personeelsvereniging Sorteercentrum Brieven.

Via de mail moet je vermelden:
je naam, telefoonnummer, eventueel dieet
en of je een introducé meeneemt. Er kan een groot aantal mensen in de zaal, maar vol is vol.
Een feestavond in Partycentrum De Vijverhoeve waar het eten goed smaakte. De caribbean sfeer door een wereld bekende (in Zwolle) DJ met toepasselijke muziek werd ondersteund en een passievolle drumband als verrassing binnen wandelde. O ja er waren ook capriolen van een handvol Limbo dansers.